Πέμπτη 26 Μαΐου 2016

My secret bunny is....

Λίγες μέρες πριν το Πάσχα έλαβα το δωράκι μου. Συνήθως όταν δεχόμαστε ενα δώρο από κάποιον που μας ξέρει είναι το απόλυτο δώρο που μας ενθουσιάζει και πετάμε απο χαρά! Έτσι ακριβώς ένιωσα και γω οταν ελαβα το δώρο μου απο την Αμαλία και ας μην γνωριζόμαστε καν!


Τα χειροποίητα κοσμήματα που μου έστειλε η Αμαλία από τοProsinemi και τα έφτιαξε για μένα ήταν ακριβώς στο γούστο και το στυλ μου!


Στα χρώματα που λατρεύω και ταιριάζουν με την γκαρνταρόμπα μου!!


Όμορφα, νεανικά και νομίζω αρκετά ανοιξιάτικα που μου φτιάξανε τη διάθεση!


 Την Αμαλία δεν την γνώριζα και αφορμή να ανακαλύψω τις υπέροχες δημιουργίες της ηταν το πανέμορφο δώρο που με τόση αγάπη μου έστειλε.


Εξερευνώντας τις σελίδες της δεν θα υπάρξει κάτι να μην σας ενθουσιάσει. Αμαλία σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου. Ένιωσα οτι παρέλαβα ενα δώρο απο μια καλή φίλη. Έχουν μπει ήδη στην καθημερινότητα μου και τα χαίρομαι πραγματικά!


Επίσης ευχαριστώ εσένα Ζήνα για τη διοργάνωση και την ευκαιρία που μας έδωσες να συμμετάσχουμε! Με Υγεία και στο επόμενο παιχνίδι μας! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου