Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Banoffee και η επιστροφή


=

Εξαφανίστηκα το ξέρω! Δεν θέλω να δώ πότε είναι η τελευταία ανάρτηση γιατί στεναχωριέμαι. Πριν σας πω όμως που ήμουν και τί έκανα (αφήνω ένα διάστημα να οργιάσει η φαντασία σας) να σας πώ οτι μου έλειψαν πολλά. Μου έλειψε η δημιουργία, το μπλογκοσπιτάκι μου, οι διαδικτυακές μου φίλες και οι αναρτήσεις τους, τα σχόλια μας, μα πιο πολύ μου έλειψε να φτιάχνω και να τρώω γλυκά! Δεν έμπαινα ούτε στο δικό μου blog οπότε θα με συγχωρέσετε που δεν έχω παρακολουθήσει τις τελευταίες σας αναρτήσεις. Σας σκεφτόμουν όμως αρκετές φορές. Θα φροντίσω να επανορθώσω και να επιστρέψω δυναμικά - δεν υπόσχομαι, δεν κρίνεται από μένα.

Ο λόγος λοιπόν είναι οτι θα γίνουμε τέσσερις. Οτι το πιτσιφρίκι, μας θα αποκτήσει αδερφούλα. Οτι ο Μάριος με τρεις γυναίκες δηλώνει τρισευτυχισμένος. Εγώ τον χαρακτηρίζω ήρωα, ειδικά με τόσες εκρήξεις ορμονών που βιώνει από εμένα και στις οποίες πρέπει να ανταπεξέλθει με επιτυχία για να μην ακολουθήσουν άλλες! Μετά από ένα πραγματικά δύσκολο τρίμηνο είμαστε στον 4ο μήνα και περιμένουμε. Όταν λέω δύσκολο αρκεί να περιγράψω οτι βαζάκι με nutella βρίσκεται στο σπίτι μας εδώ και πόσους μήνες χωρίς να αλλάζει η στάθμη της...ε τι σας λέω..τα πράγματα ήταν αλήθεια σοβαρά!

Επανήλθα όμως εκτός από κάποιες δυσκολίες. Μια από αυτές οτι κουράζομαι εύκολα γιαυτό και θα γλιτώνετε από την πολυλογία μου αλλά όχι και από την παρουσία μου. Σήμερα λοιπόν ένα εύκολο, γρήγορο, απλό αλλά χωρίς αμφισβήτηση το καλύτερο γλυκό. Μπανόφι, με καταγωγή από την Αγγλία που συνδυάζει μπανάνα και καραμέλα (toffee) εξού και το όνομα. Συνδυασμός θανατηφόρος. Μπισκότο για βάση, καραμέλα, μπανάνα, σαντιγύ και κομμάτια σοκολάτας. Δεν υπάρχει περίπτωση να αποτύχει ή να υπάρξει κάποιος που να πει οτι δεν του άρεσε. Εγγύηση!



Υλικά : 

  • 250 γραμ. μπισκότα (χρησιμοποιώ digestive)
  • 125 γραμ. βούτυρο λιωμένο 
  • 1 κουτί γάλα ζαχαρούχο βρασμένο να γίνει καραμέλα
  • 2 μπανάνες
  • 1 φακελάκι σαντιγύ (χρησιμοποίησα garni ) και 200 γραμ. γάλα για την παρασκευή της
  • κομμάτια μαύρης σοκολάτας για την επιφάνεια
Εκτέλεση : 

  1. Βάζουμε το κουτάκι ζαχαρούχο σε κατσαρόλα σε όρθια θέση με νερό να το καλύπτει και βράζουμε για 2 και μισή ώρες σε χαμηλή φωτιά. Εναλλακτικά σε χύτρα ταχύτητας μετράμε μια ώρα από όταν σφυρίξει. 
  2. Τρίβουμε τα μπισκότα στο μούλτι και τα ανακατεύουμε με το λιωμένο βούτυρο καλά.
  3. Στρώνουμε το μείγμα σε φόρμα με αποσπώμενο πάτο ή σε τσέρκι δαχτυλίδι. Βάζουμε στο ψυγείο για μια ώρα
  4. Αφαιρούμε από το ψυγείο τη βάση και στρώνουμε επάνω την καραμέλα που έχει κρυώσει (μην το ανοίξετε καυτό! Σκοτώνει άνθρωπο!).
  5. Κόβουμε τις μπανάνες σε ροδέλες και στρώνουμε πάνω από την καραμέλα.
  6. Ετοιμάζουμε την σαντιγύ και απλώνουμε πάνω από την καραμέλα.
  7. Σκορπάμε παντού κομμάτια μαύρης σοκολάτας χοντροκομμένα
  8. Διατηρούμε στο ψυγείο.
Σημειώσεις : Για δική μας ευκολία, εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος βάζουμε περισσότερα κουτάκια ζαχαρούχο να βράσουν. Έτσι έχουμε στο ντουλάπι μας έτοιμη καραμέλα για ώρα ανάγκης και σε πολύ λίγο χρόνο έχουμε έτοιμο μπανόφι ή απλά ανοίγουμε ένα κουτάκι καραμέλας για την υπογλυκαιμία ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου