Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

My Secret Santa 2015






Σε ποιόν δεν αρέσουν τα δώρα?? Όταν δε είναι χειροποίητα είναι μοναδικά. Όταν όμως είναι φτιαγμένα μόνο για σένα και μάλιστα από ταλαντούχα άτομα είναι ανεκτίμητα.
Τις μέρες των Χριστουγέννων λοιπόν, έφτασε στα χέρια μου το δωράκι από το μυστικό αγιοβασιλάκι μου!! Άνοιξα το πακετάκι...


...και ένα υπέροχο ξύλινο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης για τα Χριστούγεννα εμφανίστηκε μπροστά μου μαζί και μια κάρτα με γλυκές ευχές! Δημιουργός του?? Η Αλέκα! Η  Θεσσαλονικιά με το υπέροχο blog alekacraftaholic που μια επίσκεψη του θα σας πείσει για το ταλέντο της με τις δημιουργίες της.



Το ημερολόγιο είναι βαμμένο στα αγαπημένα μου χρώματα ροζ και χρυσό! Ως γνωστή φανατική Χριστουγέννων θα το χρησιμοποιώ για να μετράω τις μέρες πριν τα Χριστούγεννα, αλλά και για όλο τον υπόλοιπο χρόνο ως κανονικό ημερολόγιο στρέφοντας το ανάποδα μιας και δεν φημίζομαι για την μνήμη μου...



Μια από τις χρήσεις του βέβαια είναι και το αγαπημένο χόμπυ του πιτσιφρικιου να λέμε τους αριθμούς που βλέπουμε.....οτοοοο....εννιααααα...τίαααα (μετάφραση : οχτώ, εννιά, τρία) κλπ κλπ...



Αλέκα σε ευχαριστώ!! Μου έδωσες μεγάλη χαρά με το δώρο σου! Είναι όμορφο πολύ και χρηστικό ταυτόχρονα! Καλή χρονιά και από μένα με τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, αγάπη και ευτυχία! 

Ζήνα σε ευχαριστούμε για το ωραίο παιχνίδι και την ευκαιρία να συμμετάσχω! Και του χρόνου!

Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, Αγάπη..ΑΓΑπη..και ΑΓΑΠΗ! 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου