Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Iταλικά μπισκότα Amaretti




Διαβάζετε βιβλία? Σας αρέσουν? Αν ναι τι είδους? Έχω δυστυχώς ενάμιση χρόνο να πιάσω βιβλίο στα χέρια μου. Αλλά με παρηγορεί η σκέψη οτι δεν γίνεται να είμαι σε όλα τέλεια. Αν και πολύ θα το ήθελα. Αν είχα διαβάσει αυτό το διάστημα βιβλία θα υστερούσα σε κάτι άλλο που σίγουρα αποτελεί προτεραιότητα για μένα. Καλή δικαιολογία. Σαν αυτές που βρίσκω για να βουτάω στη nutella. Σε κάθε περίπτωση έχω σκεφτεί να πάρω ένα για το μαιευτήριο. Θα είμαι τρεις μέρες εκεί και τα νεογέννητα ευτυχώς στην αρχή κοιμούνται παραπάνω από μας. Στην αρχή.






 Οπότε είμαι ανοιχτή σε προτάσεις. Προϋποθέσεις : να είναι εύκολο, ευχάριστο, όχι καταθλιπτικό (σκεφτείτε για τι ορμόνες μιλάμε), ενδιαφέρον, να έχει αίσιο τέλος (να ζούνε όλοι, οι μισοί να παντρεύονται, οι υπόλοιποι να ερωτεύονται, να είναι όλοι καλοί κλπ), χρωματιστό, επιμορφωτικό ταυτόχρονα . Όχι, όχι την Πολυάννα ούτε Μίκυ Μάους!! Τα έχω διαβάσει αυτά!






Και όσο εσείς σκέφτεστε πάω στα μπισκοτάκια. Θα τα πω εν συντομία μιας και έχω ραντεβού στο μαιευτήρα και τρέμω μη μου πει ξεκούραση και εγκατάσταση στον καναπέ. Αν και νομίζω δεν θα τολμήσει φοβούμενος μην τον προσλάβω για καθαρίστρια, baby sitter, chef, υπεύθυνο για ψώνια σούπερ μάρκετ, αφηγητή παραμυθιών, κυνηγό φαντασμάτων και πολλά άλλα ακόμα! Πρώτη φορά τα έφαγα σε ζαχαροπλαστείο στο εξωτερικό. Κυκλοφορούν σε πολλές εκδοχές ανάλογα τον ξηρό καρπό που χρησιμοποιείται. Ξεχώρισα αυτά με το αμύγδαλο, το καρύδι και το φυστίκι. Προτίμησα να ξεκινήσω με το αμύγδαλο ως πιο έμπιστο στην κουζίνα και θα ακολουθήσουν σίγουρα και τα άλλα. Μοιάζουν πολύ με τα δικά μας αμυγδαλωτά με τη διαφορά οτι χρησιμοποιούμε μαρέγκα ενώ σε αυτά ολόκληρο το αυγό. Είναι εύκολα, γρήγορα, νόστιμα, μαστιχωτά, με λίγα υλικά και υπέροχα για κέρασμα! Ακόμα να σκεφτείτε βιβλίο???


Υλικά: 

  • 3 κούπες τριμμένο αμύγδαλο
  • 1 κούπα ζάχαρη
  • 2 αυγά
  • 1 βανίλια
  • Ανθόνερο-ροδόνερο προαιρετικά για το πλάσιμο.
  • Ζάχαρη άχνη για την επιφάνεια
  • Αμύγδαλα ολόκληρα ή φιλέ για το κέντρο.

Εκτέλεση : 

  1. Χτυπάμε τα αυγά ελαφρώς να ανακατευτεί κρόκος και ασπράδι καλά.
  2. Ανακατεύουμε σε μπολ το αμύγδαλο, τη ζάχαρη και τη βανίλια.
  3. Προσθέτουμε τα αυγά και ανακατεύουμε.
  4. Πλάθουμε μπαλάκια και αν θέλουμε για ευκολία βρέχουμε τα χέρια μας με ανθόνερο ή ροδόνερο για να μην κολλάει. Αλλιώς με νερό.
  5. Τα κυλάμε σε ζάχαρη άχνη και τοποθετούμε σε λαμαρίνα με λαδόκολλα.
  6. Βάζουμε στο κέντρο αμύγδαλο ολόκληρο ή φιλέ 
  7. Ψήνουμε για 10-15 λεπτά στους 180o C.

Σημειώσεις: 

-Μπορούμε να βάλουμε και σταγόνες απόσταγμα αμύγδαλο ή πικραμύγδαλο. 

-Όσο πιο καλά χτυπημένα είναι το αυγά, τόσο πιο αφράτα γίνονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου